tel. nummer (+31) (0)26 750 24 50
(+31) (0)6 46432547
e-mail info@inspiration-company.nl
 
Training
Creatief Denken
TotalBrainBox,
methode om out of the box te denken
Battle
of the Brains
Doorbraak
Denken
Guerilla
Marketing
Verder
 
Training Creatief DenkenTotalBrainBox, methode om out of the box te denkenBattle of the BrainsDoorbraak DenkenGuerilla Marketing
Wat:
In een training Creatief Denken leren mensen concrete tools waarmee ze creatief, innovatief en out of the box kunnen gaan denken en echt nieuwe ideeën kunnen genereren.

Doel:
Buiten de gebaande paden leren denken, nieuwe ideeen genereren, vanuit andere invalshoeken naar een probleem kijken.
Wat:
Unieke methode om creatief denken te leren. In een training Creatief Denken leert u concrete tools waarmee u creatief, innovatief en out of the box gaat denken en echt nieuwe ideeën kunt genereren.

Doel:
Tools Creatief Denken leren om in de dagelijkse praktijk nieuwe ideeën en producten te bedenken, problemen op te lossen en een doorbraak te creëren (doorbraak denken). Inspiration Company geeft diverse trainingen Creatief Denken volgens deze methode.
Wat:
Het nieuwste training-game om in snel tempo tools van Creatief Denken en out of the box denken aan te leren, deze direct te gebruiken en hiermee nieuwe ideeën te genereren.

Doel:
Spannende competitie van creatief en out of the box denken, waarin de deelnemers direct de kans krijgen het geleerde in praktijk te brengen en uitgedaagd worden nieuwe idee�n te bedenken voor het bedrijf.
Wat:
Wij helpen u om samen met uw mensen een doorbraak te vinden voor een probleem van uw bedrijf of organisatie.

Doel:
Het vinden van een doorbraak-oplossing voor een specifieke vraag. Al het creatieve en innovatieve vermogen mobiliseren om echt nieuwe oplossingen te bedenken
Wat:
Guerilla-marketing is een marketingactie waarbij opvallende middelen worden ingezet om zoveel mogelijk positieve free publicity te genereren.

Doel:
Door de inzet van Creatieve Denk-technieken leert u uw bedrijf op een onderscheidende manier aan het publiek te presenteren.
"Als een idee niet op het eerste gezicht absurd lijkt, heeft het geen kans van slagen" Albert Einstein
Aantal deelnemers:
4 - 250 personen
Aantal deelnemers:
8 - 150 personen
Aantal deelnemers:
30 - 250 personen
Aantal deelnemers:
10 - 250 personen
Aantal deelnemers:
10 - 150 personen
Duur: 1-2 dagen
Kosten: op aanvraag
Lees meer...
Duur: 1-8 dagdelen
Kosten: op aanvraag
Lees meer...
Duur: 1 dagdeel
Kosten: op aanvraag
Lees meer...
Duur: 1-2 dagdelen
Kosten: op aanvraag
Lees meer...
Duur: 1-4 dagdelen
Kosten: op aanvraag
Lees meer...